AMV

Postez ici vos créations en tout genre (fanfics, dessins, figurines, ...)
Yukata_sensei
ça vous épate, hein ?
ça vous épate, hein ?

Re: AMV

Message par Yukata_sensei » 18 mai 2009, 15:15

Justement je n'en suis pas sûre. Je vous mets le texte.
Request Video Upload Permission
Here is your info for uploading your video. This is the only time you will see this information, so don't lose it. If you lose this information, cancel the upload and try it again.
This info is for uploading only this one video
Upload only one file for this video.
Upload only a viewable form of the video. It should probably have an extension of avi, mpg, wmv, mov, or asf.
Do not upload a compressed file such as a zip, sit, rar, gz, or bz2 file.
Do not create any sub-directories for uploading your video.
If you are new to the concept of FTP, here's the answer to your question: "What the heck is FTP?"
Video: Full Metal Panic Fumoffu - You can't hurry love Phil Collins
FTP Server: Kero.AnimeMusicVideos.org Kero, n. 1. The third local download server, containing slightly over 2TiB of disk space, is named after Sakura's "stuffed animal", the sealkeeper Keroberos, from Cardcaptor Sakura. Its name has nothing to do with the MIT-developed security protocol of a similar name because that is spelled correctly.
Username: *******
Password: f*******
On some FTP clients, you can use an FTP URL instead of manually entering the server, username, and password. If the FTP URL format does not work for you, use the server, username, and password above.

FTP URL: ftp://******:*********@Kero.AnimeMusicVideos.org/ - le problème quand je clique-là c'est que ça m'affiche une erreur.

NOTE: Do not create subdirectories. Creating subdirectories will mess up your final upload. Upload the video file only into the base (root) directory that is available when you log in with FTP.
When you are done uploading the video, please go to the confirm upload page. You will be able to test the file uploaded for correctness. If it is broken, you can cancel the upload and try it again. Once the upload is confirmed, it will be made available to the general membership.
REMEMBER: You may not upload videos containing sexual nudity or excessive graphic violence. If you upload a video containing sexual nudity or excessive graphic violence, you will no longer be able to upload or download videos from this site. There will be no warnings. The first offense will get your videos removed and have you banned. If you think that maybe your video contains any scene that might be considered sexual nudity or excessive graphic violence by the admin of this site, it's best to play it safe and not to upload it.
File uploads are limited to 100M for each video. If, for good reason, your video is larger than that, please request permission to upload a large video. You will be required to explain why your video can not be compressed to under 100M. Upload speed is unlimited. Since you just need to read the file list, download speed is limited to 1Kb/s via FTP. (Final video download speed will be limited to the maximum speed of the bandwidth connected to the server, currently 100Mbps.)
This site is entirely free for you and any other member to use. Please be aware that this site depends on donations by members in order to keep this site alive. You and any other member of this site may be asked to donate from time to time. However, you and all other members are under no obligation to actually donate to the site. All donations are purely voluntary and are not required in any way in order to upload or download local videos at this site.
Je te amour tout plein toujours dedans le coeur
La marguerite gazou gazou de ton bonheur
La joie des gens gazou gazou tout chaud à l'intérieur :CDGH:
Yukatata-Sensei

"T'as un ballon" Galbraith pouned :p
Image

Alucard
CQFD

Message par Alucard » 18 mai 2009, 15:24

évite de mettre les login du ftp, ils te sont perso **
Image

Bloodymeister
Nouveau

Message par Bloodymeister » 15 déc. 2010, 12:47

Bonjour je voulais savoir si ce topique est toujours actif. Je sous entend est ce que je peux poster mes amv la ? je suis AMV-maker depuis quelque temps et tout et j'aimerais poster ici mes clips pour apprendre a connaitre de nouveau clippeur et partager ma passion avec des gens de ce forum ( j'avoue que rencontré des clippeur sur Dijon me motive aussi :O )

A noter que je n'ai pas la prétention de dire que je fais des clips de tueurs je clip pour moi et pour me plaire a moi avant tout ^^

Aller je me lance GMV/AMv sur final fantasy 7 crisis core et final FAntasy 7 the last order et centré sur Zack Fair (Mon premier mix GMV/AMV)
pas souvent vu de mix jeux anime mais la ca ce prête assez bien vu que c'est les même personnage du jeux mais en anime XD a vous de jugez

https://www.dailymotion.com/video/xdfkik ... y_creation

n'hésitez pas a commentez j'aime les critiques bonne et mauvaise car les deux permettent de progresser et j'en ais besoin de progresser xD
Sono me, dare no me.

Yukata_sensei
ça vous épate, hein ?
ça vous épate, hein ?

Message par Yukata_sensei » 15 déc. 2010, 12:57

Oui le sujet est toujours là, tu peux t'en servir.

C'est juste que j'ai un rythme de production d'un AMV tous les deux ans, alors c'est sûr ce n'est pas un sujet super actif Manga25
La marguerite gazou gazou de ton bonheur
La joie des gens gazou gazou tout chaud à l'intérieur :CDGH:
Yukatata-Sensei

"T'as un ballon" Galbraith pouned :p
Image

Bloodymeister
Nouveau

Message par Bloodymeister » 15 déc. 2010, 13:03

je te rassure moi c'est pareil XDDD je clip mais je prend mon temps vu que je clippe par envi XD y a que l'an dernier ou j'ai pus sortir plusieurs clip dans la m^me année XD mais faire partager ma passion et faire partie d'une team me motive ^^

yukata j'aime bien la dernière que tu as poster ici avec les lips (lévres synchro sur les paroles) le titre c'étais "Mahou Shojo Tai Arusu Murder on the dance floor AMV"

j'ai adoré j'avoue que c'est la premièr que j'ai vu de toi ici j'avais encore pas commenté XD mais on vois que tu as progressé ^^

jsute une question Vegas le logiciel pour celle ci ?
Sono me, dare no me.

YATA
Nouveau

Message par YATA » 24 mai 2012, 08:56

Superbe, la musique de Phil Colins ca colle bien à la vidéo

Répondre

Revenir à « Vos créations »